Selasa, 28 Oktober 2008

JAMUAN TAHUN 6




JAMUAN MERAIKAN PELAJAR-PELAJAR TAHUN 6 2008 TELAH DIADAKAN DI HOTEL MID TOWN PADA 26 OKTOBER 2008. TERIMA KASIH ATAS JEMPUTAN TERSEBUT. SEMOGA SEGALA PENGALAMAN YANG DIPEROLEHI SELAMA 6 TAHUN DI SEKOLAH INI MEMATANG ANDA SEKALIAN.

SEANDAINYANYA KAMU BERJAYA, JANGANLAH DILUPAKAN GURU-GURU YANG TELAH MENDIDIK KAMU SELAMA INI TANPA MEREKA SIAPALAH KAMU...

GAMBAR

1 ulasan:

  1. kenangan di skolah ini takkan dilupakan dan akan dibawa ke skolah menengah,jasa guru2 akan terus dikenang dan akan digunakan untuk mencapai impian terus hidup dengan sempurna,!!sememangnya pengalaman disekolah ini sungguh banyak manis berbanding pahit dan telah mendewasakan diri ini untuk ke mengharungi dugaan yang menanti, terima kasih kawan kerna mengajar iman erti persahabatan yang jujur,
    terima kasih guru tanpa dirimu siapalah kami, andai silap dan salah dimaafkan dan menghalalkan ilmu yng sudah curahkan semoga diberkati....(speech nie digantikan dengan ari tuh...sowy about that)

    BalasPadam

PENAFIAN : Pihak sekolah tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakanyang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.